Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали, топла.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    сега като гледам схемата знаеш ли какво излиза.
    бензинова помпа-вход ляв карбуратор-от изхода на левия отива маркуч във входа на десния- изход десен-обратно гориво! т.е карбовете се захранват с гориво последователно.
    А при мен е така: помпа-вход в тройник, от там в ляв карбуратор, от изхода на левия отива в тройника за връщане на горивото, помпа-вход в тройник от там в десен карбуратор от изхода на десния в тройник за връщане, като изходите са горните щуцери, и на десния щуцера за връщене е с 2 пъти по малко сечение от другите 3. Колега Колев, ако имаш възможност да дадеш линк на тази схема, че ми се струва че, нещо май има бутано при мене. И не знам защо ми се струва, че тези тройници имат и друга роля.
    A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

    Comment


    • Ето при мен как беше

      Comment


      • Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
        А при мен е така: помпа-вход в тройник, от там в ляв карбуратор, от изхода на левия отива в тройника за връщане на горивото, помпа-вход в тройник от там в десен карбуратор от изхода на десния в тройник за връщане, като изходите са горните щуцери, и на десния щуцера за връщене е с 2 пъти по малко сечение от другите 3. Колега Колев, ако имаш възможност да дадеш линк на тази схема, че ми се струва че, нещо май има бутано при мене. И не знам защо ми се струва, че тези тройници имат и друга роля.
        При мен бяха два тройника - помпа -> към ляв и десен карбуратор с по-голямо сечение. От изходите -> тройник и резервоар. Не вярвам да са последователно, защото един карбуратор ако се скапе, цялата отива по дяволите
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
          А при мен е така: помпа-вход в тройник, от там в ляв карбуратор, от изхода на левия отива в тройника за връщане на горивото, помпа-вход в тройник от там в десен карбуратор от изхода на десния в тройник за връщане, като изходите са горните щуцери, и на десния щуцера за връщене е с 2 пъти по малко сечение от другите 3. Колега Колев, ако имаш възможност да дадеш линк на тази схема, че ми се струва че, нещо май има бутано при мене. И не знам защо ми се струва, че тези тройници имат и друга роля.
          схемата изглежда важи и за делорто и за вебер. ако са вързани успоредно можеби на помпата да не и стига дебит...
          Attached Files
          точка

          Comment


          • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            При мен бяха два тройника - помпа -> към ляв и десен карбуратор с по-голямо сечение. От изходите -> тройник и резервоар. Не вярвам да са последователно, защото един карбуратор ако се скапе, цялата отива по дяволите
            Да и при мен е така, само съм го обяснил по "дългия" начин.

            ---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:29 ----------

            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
            схемата изглежда важи и за делорто и за вебер. ако са вързани успоредно можеби на помпата да не и стига дебит...
            Това е различно от моето, а сега де... По скоро е така както го е снимал колегата "whorunit" обаче при мен половината снимка незнайно защо не се вижда, по скоро е като орязана-(снимката).
            A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

            Comment


            • Най вероятно съм я отрязал като се опитвах да я ресайзна

              Comment


              • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                схемата изглежда важи и за делорто и за вебер. ако са вързани успоредно можеби на помпата да не и стига дебит...
                Моите бяха Вебер и тази схема явно не беше за тях
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • Значи, колата се продава. Някой ако има интерес да пише на лично. Явно има някакъв проблем в мотора, клапан или... Иначе си върви, и е в добро състояние за годините си. До края на годината всичко е платено. Цена 600лв.
                  A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                  Comment

                  Working...
                  X